Zwrot zakupionego towaru (odstąpienie od umowy).
PAMIĘTAJ – zanim podejmiesz decyzję o zakupie produktu/ów dobrze przemyśl Swoją decyzję.
JAK DOKONAĆ ZWROTU TOWARÓW
Informacje dotyczące możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość zostały opisane w regulaminie Sklepu – QJoy.pl oraz w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27.
Formularz oświadczenia pobierz TUTAJ.
Reklamacje zakupionych produktów
Zamawiając produkty w QJoy.pl, masz prawo do złożenia reklamacji, gdy produkt jest wadliwy, lub nie spełnia warunków zawartej umowy.
Aby złożyć reklamację wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI, a następnie odeślij reklamowany produkt na wskazany w formularzu reklamacyjnym adres naszego Centrum Logistycznego.
Do reklamowanego produktu dołącz wypełniony Formularz Reklamacji.
Formularz reklamacji produktów pobierz TUTAJ.
Możesz skorzystać z gwarancji producenta – jeśli taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny, lub z rękojmi – jeśli towar ma wadę.
Przy reklamacji produktów objętych gwarancją producenta, rekomendujemy bezpośrednią reklamację w autoryzowanym serwisie. Tak jest najszybciej i najprościej. Oczywiście jeżeli będzie potrzebna nasza pomoc, na pewno pomożemy.
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanych towarów i formularza z opisem przyczyny reklamacji i oczekiwań dotyczących sposobu jej rozpatrzenia.
Jeżeli kupującym nie jest konsument odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.
Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą.